نتائج البحث

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
{{itemTitle}}
{{itemTitle}}
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
    منجز
    مرشحات
    إعادة تعيين
  • مستوى القراءة
      مستوى القراءة
      امسح الكل
      مستوى القراءة
  • نوع المحتوى
      نوع المحتوى
      امسح الكل
      نوع المحتوى
  • نوع العنصر
      نوع العنصر
      امسح الكل
      نوع العنصر
  • لديه النص الكامل
      لديه النص الكامل
      امسح الكل
      لديه النص الكامل
  • السنة
      السنة
      امسح الكل
      من:
      -
      إلى:
  • المزيد من المرشحات
      المزيد من المرشحات
      امسح الكل
      المزيد من المرشحات
      الموضوع
    • الناشر
    • المصدر
    • المُهدي
    • مكان النشر
    • المؤلفين
    • الموقع
1 نتائج ل "Low, James (Civil servant), author"
صنف حسب:
Inception point : the use of learning and development to reform the Singapore Public Service
\"While the political leadership of the late Prime Minister Lee Kuan Yew and his People's Action Party (PAP) government were key to Singapore's modernisation, the role of policy implementation was one shouldered by the Singapore Public Service, a story thus far neglected in literature. Inception Point argues that the Singapore Public Service used executive development and training to introduce reforms across the bureaucracy. In so doing, the bureaucracy constantly adjusted itself to help modernise Singapore. In the 40 years between decolonisation in 1959 and 2001, when the training arm of the bureaucracy became a statutory board, training had been used firstly, to socialise the bureaucracy away from its colonial-era organisational culture to prepare it for the tasks of nation-building. Subsequently, civil servants were mobilised into an 'economic general staff' through training and development, to lead the Singapore developmental state in the 1970s and the 1980s. The Public Service for the 21st Century (PS21) reforms in the 1990s was the epitome in harnessing development and training for reforms across the bureaucracy\"-- Provided by publisher.